Film The Kļūstiet mana sievasmāte! en Streaming Vf

Kļūstiet mana sievasmāte! (1977) streaming gratuits en francais, [vfhd] Kļūstiet mana sievasmāte! (1977) streaming francais complet-film vf, [regarder] Kļūstiet mana sievasmāte! [1977] film streaming vf complet


🎬 Regarde Maintenant   📥 Télécharger

Regarder Kļūstiet mana sievasmāte! 1977 Film En Streaming Gratuit en Français

Titre original: Kļūstiet mana sievasmāte!
Sortie: 1977-12-05
Durée: * minutes
Évaluation: 0 de 0 utilisateurs
Qualité: 720p
Genre: Comedy
Etoiles: Yevgeni Ivanychev, Mirdza Martinsone, Uldis Vazdiks, Edgars Liepiņš, Juris Strenga, Karlis Sebris, Dzidra Ritenberga
La langue: VF
Mots-clés:
Synopsis:

Critiques:


Kļūstiet mana sievasmāte! (1977) Bande Annonce VF



Kļūstiet mana sievasmāte 1977 Film Complet en Streaming ~ Kļūstiet mana sievasmāte 1977 Film Complet en Streaming VF Titre 0 Category Comédie , SYNOPSIS film Kļūstiet mana sievasmāte streaming vf,Kļūstiet mana sievasmāte streaming dvdrip, regarder Kļūstiet mana sievasmāte gratuitement, Kļūstiet mana sievasmāte

Kļūstiet mana sievasmāte 1977 Filmaslv LMDb ~ Kļūstiet mana sievasmāte 1977 Filmas apraksts Veterinārārsts Andris no nelielas provinces pilsētiņas kļūst par viktorīnas uzvarētāju un balvā ir kruīzs pa Baltijas jūru Nepraktiskais Andris pa ceļam uz Rīgu gandrīz iekļūst nepatīkamā situācijā saistībā ar nozagtām muzeja senlietām Visas viņa nepatikšanas ar savu parādīšanos kompensē Inga, ar kuras māti

Kļūstiet mana sievasmāte 1977 filmaslv ~ Kļūstiet mana sievasmāte 1977 Veterinārārsts Andris no nelielas provinces pilsētiņas kļūst par viktorīnas uzvarētāju un balvā ir kruīzs pa Baltijas jūru Nepraktiskais Andris pa ceļam uz Rīgu gandrīz iekļūst nepatīkamā situācijā saistībā ar nozagtām muzeja senlietām Visas viņa nepatikšanas ar savu parādīšanos kompensē Inga, ar kuras māti un meitu dakteris

Kļūstiet mana sievasmāte Kuldīga vēsture, notikumi ~ Kļūstiet mana sievasmāte 1977 Filmas režisors Kārlis Mārsons, operators Zigurds Vītols, scenārija autors Henrihs Rjabkins, mūzikas autors Raimonds Pauls Galvenajās lomās Andris Jevgeņijs Ivaničevs Inga Mirdza Martinsone vecmāmiņa Vilma Melbārde Epizodēs redzams Kuldīgas Goda pilsonis Ēvalds Valters Rīgas kinostudijas mākslas filma Kļūstiet mana

Kārlis Mārsons Filmaslv LMDb ~ Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes cookies Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit

Voldemārs Ferģis Filmaslv LMDb ~ Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes cookies Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit

Solvita Linde Filmaslv LMDb ~ Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes cookies Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit

Māra Krauze Filmaslv LMDb ~ Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes cookies Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit

Henrihs Rjabkins Filmaslv LMDb ~ Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes cookies Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit

Āris Rozentāls Filmaslv LMDb ~ Šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes cookies Turpinot lapas apmeklējumu jūs apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes Vairāk par mūsu sīkdatņu lietošanas politiku lasiet šeit

Rīgas kinostudijas latviešu filmas online bezmaksas Page ~ Latviešu filma Kļūstiet mana sievasmāte 1977 Sižets Veterinārārsts Andris no nelielas provinces pilsētiņas kļūst par viktorīnas uzvarētāju un balvā ir kruīzs pa Baltijas jūru Nepraktiskais Andris pa ceļam uz Rīgu gandrīz iekļūst nepatīkamā situācijā saistībā ar nozagtām muzeja senlietām Visas viņa nepatikšanas ar savu parādīšanos kompensē Inga, ar

Filmas Kuldīga vēsture, notikumi, cilvēki ~ Kuldīgā un Kuldīgas apkārtnē uzņemtas ap 30 filmām gan dokumentālas, gan mākslas filmas Pilsētā strādājušas ne tikai Latvijas uzņemšanas grupas, bet arī kinostudija Mosfiļm, kas ekranizēja J Bondareva romānu Krasts, Igaunijas TV Narvas ūdenskritums, kā arī lietuvieši un vācieši

Kategorija1977 gada Latvijas PSR filmas Vikipēdija ~ Raksti, kas ietverti kategorijā 1977 gada Latvijas PSR filmas Šajā kategorijā kopā ir 12 lapu, šobrīd ir redzamas 12 no tām A Abi gali balti, viducis zaļš Atspulgs ūdenī B Buras filma C Ceļojums uz zemi D Dāvanas pa telefonu K Kļūstiet mana sievasmāte Kozete P Puika filma U Un rasas lāses rītausmā V Vīrietis labākajos gados Z Zaļā pasaka

Eduards Pavuls film completo italia ~ Kļūstiet mana sievasmāte 1977 muzeja direktors Robina Huda bultas 1975 mūks Tuks Первое лето 1975 Pirmā vasara 1974 Dienavs Dāvana vientuļai sievietei 1973 Vella kalpi Vella dzirnavās 1972 Ērmanis Ceplis 1972 Ceplis Nāves ēnā 1971 Grintal Uzbērums 1970 Ozols Vella kalpi 1970 Ērmanis Pie

Karlis Sebris film completo italia ~ Kļūstiet mana sievasmāte 1977 milicijas majors Uzbrukums slepenpolicijai 1975 Greguss Motociklu vasara 1975 Cāļus skaita rudenī 1973 Ieviņš Nāves ēnā 1971 Zalga Tauriņdeja 1971 Filips Король Лир 1970 Gloster Pie Bagātās Kundzes 1969 Frīdis 2425 neatgriežas 1968 Major Grigast Mērnieku Laiki


Post a Comment

Copyright © 2020

Películas Online Gratis en HD